DROGA DO ZATRUDNIENIA

11 lutego 2019

Szkolenie zawodowe „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż w dniach od 18 d0 28 lutego 2019 r.  realizowane będzie szkolenie zawodowe „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 KV”.  Zajęcia odbywać się będą według poniższego harmonogramu w miejscowości Krzywcza w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. pracownik gospodarczy 19-28.02.2019

Zobacz szczegóły

10 stycznia 2019

Grupowe Poradnictwo Zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dnia 17.01.2019 r. rozpoczynają się zajęcia z zakresu grupowego poradnictwa zawodowego.  Zajęcia odbywać się będą przy w miejscowości Krzywcza w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Telefoniczne poinformujemy Państwa o przydziale do grup oraz o dokładnych terminach i godzinach spotkań.  

Zobacz szczegóły

24 grudnia 2018

Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 02 stycznia 2019 r. 0 ostatnia grupa Uczestników rozpoczyna indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Zajęcia odbywać się będą w miejscowości Krzywcza w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej O terminach i godzinach spotkań każdy z Uczestników zostanie poinformowany telefonicznie.

Zobacz szczegóły

9 listopada 2018

09.11.2018 r. Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż w dniach od 19.11 do 03.12 br. realizowane będzie szkolenie zawodowe „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 KV”. Zajęcia odbywać się będą w Gościńcu Dębowa Gazdówka w Łodynie 43, 38-700 Ustrzyki Dolne. Szczegółowy harmonogram szkolenia znajduje się poniżej. pracownik gospodarczy 19.11.2018  

Zobacz szczegóły

8 października 2018

Spotkania z zakresu grupowego poradnictwo zawodowego dla grupy 6

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniach 16-18 października odbywać się będą spotkania z zakresu grupowego poradnictwo zawodowego dla grupy 6. Zajęcia odbywać się będą przy w Gościńcu „Dębowa Gazdówka” według poniższego harmonogramu. Zapraszamy. harmonogram grupowego poradnictwa zawodowego grupa VI

Zobacz szczegóły

24 września 2018

Szkolenie zawodowe „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 KV”

Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż w dniach od 03.09 do 17.09 realizowane będzie szkolenie zawodowe „Pracownik gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 KV”. Zajęcia odbywać się będą w Kolbuszowej przy ul. Wolskiej 3 w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu. Szczegółowy harmonogram szkolenia znajduje się poniżej. Harmonogram szkolenia zawodowego pracownik gospodarczy z […]

Zobacz szczegóły

6 września 2018

Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10 kolejna grupa Uczestników rozpoczyna indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Zajęcia odbywać się będą w Gościńcu „Dębowa Gazdówka” w Łodynie według poniższego harmonogramu, o czym wszyscy Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie. harmonogram indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym grupa VI

Zobacz szczegóły

15 sierpnia 2018

Zajęcia z grupowego poradnictwa zawodowego dla grupy 5

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniach 22-23-24.08 odbywać się będą zajęcia z grupowego poradnictwo zawodowego dla grupy 5. Spotkania odbywać się będą przy ul. Wolskiej 3 w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej według poniższego harmonogramu. Harmonogram grupowego poradnictwa zawodowego dla grupy 5

Zobacz szczegóły

26 lipca 2018

grupa 5 – indywidualne spotkania z Doradcą Zawodowym

Szanowni Państwo, informujemy, że w dniu 01.08 grupa 5 rozpoczyna indywidualne spotkania z  Doradcą Zawodowym.  Zajęcia odbywać się będą w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej przy ul. Wolskiej 3. Szczegółowy harmonogram znajduje się poniżej. Harmonogram indywidualnych spotkań z Doradcą zawodowym dla grupy v

Zobacz szczegóły

23 czerwca 2018

Szkolenie zawodowe „Pracownik Gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”

Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż w dniu 25.06 rozpoczynamy szkolenie zawodowe „Pracownik Gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”. Zajęcia odbywać się będą w okresie od 25.06 do 08.07 w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej przy ul. Wolskiej 3. Szczegółowy plan szkolenia znajduje się poniżej. HARMONOGRAM REALIZACJI SZKOLENIA PRACOWNIK […]

Zobacz szczegóły

8 czerwca 2018

Rozpoczynamy poradnictwo zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 18.06 czwarta grupa Uczestników rozpoczyna grupowe poradnictwo zawodowe z zakresu: „Budowania wizerunku”, „Aktywnego poszukiwania pracy” oraz „Radzenia sobie ze stresem”. Zajęcia odbywać się będą przy ul. Wolskiej 3 w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej według poniższego harmonogramu, o czym wszyscy Uczestnicy zostaną poinformowani […]

Zobacz szczegóły

28 maja 2018

Zajęcia z Doradcą zawodowym dla grupy 4

Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu 04.06 rozpoczynają się zajęcia z Doradcą zawodowym dla grupy 4. Tym razem indywidualne zajęcia odbywać się będą w budynku Fundacji na Rzecz Kultury Fizycznej i Sportu w Kolbuszowej przy ul. Wolskiej 3. Szczegółowy harmonogram znajduje się poniżej. zajęcia z Doradcą zawodowym dla grupy 4

Zobacz szczegóły

7 maja 2018

Szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z kursem ECDL”

Szanowni Państwo, Informujemy, iż w dniach 14.05 do 26.05 realizowane będzie szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z kursem ECDL”. Zajęcia odbywać się będą w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1c w Nisku. Szczegółowy harmonogram szkolenia znajduje się poniżej. pracownik biurowy z kursem ECDL

Zobacz szczegóły

5 kwietnia 2018

Pracownik Gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV

Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż w dniu 16.04 rozpoczynamy szkolenie zawodowe „Pracownik Gospodarczy z uprawnieniami SEP do 1 kV”. Zajęcia odbywać się będą w okresie od 16.04 do 29.04 w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1c w Nisku. Szczegółowy harmonogram realizacji szkolenia znajduje się poniżej. Harmonogram szkolenia Pracownik Gospodarczy z uprawnieniami SEP do […]

Zobacz szczegóły

19 marca 2018

Grupowe poradnictwo zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 19.03 trzecia grupa Uczestników rozpocznie grupowe poradnictwo zawodowe z zakresu: „Budowania wizerunku”, „Aktywnego poszukiwania pracy” oraz „Radzenia sobie ze stresem”. Zajęcia odbywać się będą w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1 c w Nisku według poniższego harmonogramu, o czym wszyscy Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie. Harmonogram Grupowego Poradnictwa […]

Zobacz szczegóły

16 marca 2018

Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że od dnia 16.03 trzecia grupa Uczestników rozpoczyna indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Spotkania odbywać się będą w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1c w Nisku. Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie o terminach i godzianach spotkań, które przebiegać będą zgodnie z poniższym harmonogramem. Harmonogram Indywidualnych Spotkań z Doradcą Zawodowym dla […]

Zobacz szczegóły

9 marca 2018

Zaczynamy grupowe poradnictwo zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 15.03 grupa druga rozpoczyna grupowe poradnictwo zawodowe z zakresu: „Budowania wizerunku”, „Aktywnego poszukiwania pracy” oraz „Radzenia sobie ze stresem”. Zajęcia odbywać się będą w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1 c w Nisku według poniższego harmonogramu, o czym wszyscy Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie.

Zobacz szczegóły

22 lutego 2018

Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że od dnia 02.03 druga grupa Uczestników rozpoczyna indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Spotkania odbywać się będą w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1c w Nisku. Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie o terminach i godzinach spotkań, które przebiegać będą zgodnie z poniższym harmonogramem:

Zobacz szczegóły

7 lutego 2018

Grupowe poradnictwo zawodowe

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 13.02 rozpoczynamy grupowe poradnictwo zawodowe z zakresu: „Budowania wizerunku”, „Aktywnego poszukiwania pracy” oraz „Radzenia sobie ze stresem”. Zajęcia odbywać się będą w zajeździe „Pod Jesionami” przy ul. Lubelskiej 1 c w Nisku według poniższego harmonogramu:

Zobacz szczegóły

25 stycznia 2018

Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że od dnia 01.02 rozpoczynają się indywidualne spotkania z doradcą zawodowym. Spotkania odbywać się będą w Gościńcu „Dębowa Gazdówka” Łodyna 43. Wszyscy Uczestnicy projektu zostali poinformowani o terminach spotkań, które przebiegać będą zgodnie z poniższym harmonogramem.

Zobacz szczegóły

12 stycznia 2018

Grupowe poradnictwo zawodowe

Podmiot Paweł Rozmarynowski ARTCOM realizujący projekt „Droga do zatrudnienia” nr RPPK.07.01.00-18-0067/17w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Kadr Ewa Perlińska zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego. Zapytanie_ofertowe_doradztwo_grupowe_doradztwo_Podkarpacie

Zobacz szczegóły

10 stycznia 2018

Przeprowadzenie Identyfikacji potrzeb uczestników

Podmiot Centrum Doskonalenia Kadr Ewa Perlińska realizujący projekt „Droga do zatrudnienia” nr RPPK.07.01.00-18-0067/17 w partnerstwie z Paweł Rozmarynowski ARTCOM zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie Identyfikacji potrzeb uczestników i opracowanie/aktualizacja Indywidualnego Planu Działania Zapytanie ofertowe doradztwo_IPD_Podkarpacie

Zobacz szczegóły

Mamy przyjemność ogłosić, iż dnia 01.12.2016 r. rozpoczął się nabór zgłoszeń do udziału w projekcie „Droga do zatrudnienia” nr RPPK.07.01.00-18-0067/17 realizowanym przez CENTRUM DOSKONALENIA KADR EWA PERLIŃSKA wraz z Paweł Rozmarynowski ARTCOM

Informacje o projekcie: CELEM GŁÓWNYM projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia osób z grupy docelowej, którą stanowi 80 osób bezrobotnych powyżej 29 roku życia z woj. podkarpackiego (zamieszkujących w rozumieniu KC na obszarze realizacji projektu tj. na terenie powiatów: jasielskiego, strzyżowskiego, brzozowskiego, przemyskiego ziemskiego, leskiego, bieszczadzkiego, niżańskiego, lubaczowskiego, kolbuszowskiego, leżajskiego lub przeworskiego), w tym minimum 16 rolników i członków ich rodzin prowadzących indywidualne gospodarstwa rolne do 2ha zamierzających odejść z rolnictwa, należących do co najmniej jednej z następujących grup:

 osoby od 50 r.ż(11K,9M)  os. długotrwale bezrobotne(26K,22M)  kobiety(44K)  os. niepełnosprawne(3K,3M)  os. o niskich kwalifikacjach (22K,18M),  w tym min.16 (10K,6M) bezrobotnych rodziców/opiekunów prawnych posiadających co najmniej 3 dzieci w wieku do 18.r.ż.

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY!

W RAMACH PROJEKTU REALIZUJEMY:

Identyfikację potrzeb uczestników i opracowanie/aktualizację Indywidualnego Planu Działania Grupowe poradnictwo zawodowe Wysokiej jakości szkolenia Staże umożliwiające nabycie lub uzupełnienie doświadczenia wymaganego do wykonywania zawodu Indywidualne i kompleksowe pośrednictwo pracy

W RAMACH PROJEKTU OFERUJEMY:

  • STYPENDIUM SZKOLENIOWE ( 6,65 zł/ każdą godzinę szkolenia) STYPENDIUM STAŻOWE (3 lub 5 miesięcy x 997,40 zł)
  • ZWROT KOSZTÓW DOJAZDU
  • MATERIAŁY SZKOLENIOWE
  • CATERING
  • UBEZPIECZENIE NNW W RAMACH STAŻY
  • SALE DOSTOSOWANE DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Planowane efekty:

Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu, w tym długotrwale bezrobotnych – 31 (17 K, 14 M)

Liczba osób odchodzących z rolnictwa pracujących po opuszczeniu programu – 6 ( 3K, 3M)

Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu – liczba osób  długotrwale bezrobotnych objętych wsparciem w programie – 19 (10 K, 9 M)

Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu – liczba osób  z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 3 (2 K, 1M)

Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 40 (2 K, 18 M)

Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – liczba osób długotrwale bezrobotnych objętych wsparciem w programie – 25 (14 K, 11M)

Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – liczba osób z niepełnosprawnościami – 4 (2 K, 2 M)

Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla kobiet na poziomie 49 %,

Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób długotrwale bezrobotnych na poziomie  40 %,

Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób o niskich kwalifikacjach na poziomie 48 %,

Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób w wieku 50 lat i więcej  – 43 %,

Wskaźnik efektywności zatrudnieniowej dla osób z niepełnosprawnościami –  43%.

 

Dofinansowanie projektu z UE: 858 368, 76 zł

 

W razie pytań prosimy o kontakt:

nr tel.: 575 860 005,

mail: p.barycza@eprojekty.info

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE !!!

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

(obowiązek informacyjny realizowany w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679)

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
a) Zarząd Województwa Podkarpackiego z siedzibą: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 – pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, działający w imieniu Województwa Podkarpackiego,
b) minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, dla danych w ramach zbioru pn. „Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych”.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z właściwym Inspektorem Ochrony Danych odpowiednio pod wskazanymi adresami poczty elektronicznej
a) iod@wup-rzeszow.pl
b) iod@miir.gov.pl
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020, którego jest Pani/Pan uczestnikiem, a w szczególności: potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych.
4. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanego „RODO”.
5. Pani/Pana dane zostają powierzone do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Rzeszowie, z siedzibą przy ul. Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów, beneficjentowi realizującemu projekt – Centrum Doskonalenia Kadr Ewa Perlińska, z siedzibą przy ul. Staszica 15, 64-850 Ujście, Partnerowi beneficjenta – Paweł Rozmarynowski ARTCOM, ul. Reymonta 15/18, 64-800 Chodzież. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej lub beneficjenta. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta kontrole i audyt w ramach RPO WZ 2014-2020 w celu prawidłowej realizacji zadań, o których mowa w punkcie 3, a także podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia RPO WZ 2014-2020 oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji.
9. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych jest warunkiem koniecznym otrzymania wsparcia, a odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach projektu.