
PERSPEKTYWA SUKCESU
20 maja 2019
Rozeznanie Rynku
20.05.2019 r. Centrum Doskonalenia Kadr Ewa Perlińska zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie: Specjalistycznego wsparcia pomostowego szkoleniowo-doradczego w formie mentoringu. Rozeznanie rynku – Perspektywa – pomostówka doradcza-1
Zobacz szczegóły15 kwietnia 2019
OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA – ZESTAWIENIE WYNIKÓW OCEN WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO
Beneficjent projektu informuje, że zgodnie z Regulaminem przyznawania przedłużonego wsparcia pomostowego w ramach projektu „Perspektywa sukcesu” pierwsze 9 osób z najniższą liczbą przyznanych punktów otrzymuje przedłużone wsparcie pomostowe. ostateczna lista rankingowa Perspektywa sukcesu
Zobacz szczegóły26 marca 2019
WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA – ZESTAWIENIE WYNIKÓW OCEN WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO W RAMACH PROJEKTU „PERSPEKTYWA SUKCESU”
WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA – ZESTAWIENIE WYNIKÓW OCEN WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO W RAMACH PROJEKTU „PERSPEKTYWA SUKCESU” nr RPPM.05.06.00-22-0068/17 l.p. Nr ewidencyjny Uczestnika projektu Ocena 1 eksperta Ocena 2 eksperta Ilość przyznanych punktów (średnia dwóch ocen) 1 17/PS/2018 26 19 22,5 2 9/PS/2018 21 32 26,5 3 15/PS/2018 34 21 27,5 4 […]
Zobacz szczegóły15 lutego 2019
Nabór wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego
Szanowni Państwo, Dnia 18.02.2019 r. rozpocznie się nabór wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego w ramach projektu. Nabór potrwa do 25.02.2019 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu wniosku biura projektu). Procedura odbędzie się zgodnie z Regulaminem „rekrutacji oraz przyznawania jednorazowej dotacji inwestycyjnej na rozpoczęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „perspektywa sukcesu” §13 przedłużone […]
Zobacz szczegóły20 grudnia 2018
Zestawienie towarów i usług zakupionych w ramach projektu
Szanowni Państwo, poniżej zamieszczamy: SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE TOWARÓW LUB USŁUG, KTÓRYCH ZAKUP ZOSTAŁ DOKONANY ZE ŚRODKÓW NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU oraz OŚWIADCZENIE O DOKONANIU ZAKUPU TOWARÓW LUB USŁUG ZGODNIE Z BIZNESPLANEM. Prosimy o rozliczanie środków unijnych zgodnie z Umową o udzielenie wsparcia finansowego oraz harmonogramem zamieszczonym w biznesplanie. Do poniższego zestawienia proszę dołączyć kopie […]
Zobacz szczegóły12 września 2018
Wstępna lista rankingowa osób ubiegających się o otrzymanie Jednorazowej Dotacji Inwestycyjnej
Szanowni Państwo, w załączeniu przedstawiamy wstępną listę rankingową osób ubiegających się o otrzymanie Jednorazowej Dotacji Inwestycyjnej w ramach projektu. Wstępna lista rankingowa
Zobacz szczegóły13 sierpnia 2018
Informacje
Szanowni Państwo, w załączniku informacje na temat procedury składania biznesplanów i Formularz de minimis. Pozdrawiamy. Zespół projektu Zasady składania biznesplanów Formularz de minimis
Zobacz szczegóły7 sierpnia 2018
Trwa nabór biznesplanów
Szanowni Państwo, realizator projektu uprzejmie informuje, iż od 8 sierpnia do 21 sierpnia 2018r. trwa nabór biznesplanów wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami określonymi w Regulaminie przyznawania dotacji. Wszystkie niezbędne dokumenty są dostępne na stronie internetowej.Biznesplany można dostarczyć osobiście do Biura Projektu mieszczącego się w Chojnicach przy ul.Matki Bożej Fatimskiej 21, codziennie do godz.14.00 lub pocztą […]
Zobacz szczegóły1 czerwca 2018
Rozpoczęliśmy proces naboru formularzy zgłoszeniowych
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż rozpoczęliśmy proces naboru formularzy zgłoszeniowych w ramach realizacji ścieżki B projektu. Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie rekrutacji.
Zobacz szczegółyInstytucja szkoląca Centrum Doskonalenia Kadr Ewa Perlińska w partnerstwie z Paweł Rozmarynowski ARTCOM zaprasza do udziału w projekcie „PERSPEKTYWA SUKCESU” nr RPPM.05.06.00-22-0068/17 realizowanego na terenie województwa pomorskiego.
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Oś Priorytetowa 05: Zatrudnienie, Działanie 05.06 Adaptacja pracowników
Dofinansowanie Projektu z UE: 985 235,50 zł
Okres realizacji Projektu: od 01.10.2017 r. do 31.03.2019 r.
Informacje o projekcie:
Głównym celem projektu jest zwiększenie do 31.03.2019 możliwości zatrudnienia
(w tym samozatrudnienia) 50 osób (28 kobiet i 22 mężczyzn) w tym 25 osób (14 kobiet i 11 mężczyzn) zagrożonych zwolnieniem z pracy i 25 osób (14 kobiet i 11 mężczyzn) w tym 10 osób (6 kobiet i 4 mężczyzn) bezrobotnych i 15 biernych zawodowo (9 kobiet i 6 mężczyzn), które utraciły pracę z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu, zamieszkujących wg Kodeksu Cywilnego
w województwie pomorskim.
Udział w projekcie jest bezpłatny !
Co oferujemy Uczestnikom Projektu ?
- Doradztwo zawodowe połączone z przygotowaniem IPD – określającego
ścieżkę wsparcia Uczestnika Projektu. Wsparcie obejmuje on m.in.:
- Diagnozę potrzeb szkoleniowych.
- Identyfikację potrzeb, predyspozycji i problemów oraz możliwości Uczestnika Projektu.
- Określenie stanu wiedzy, doświadczenia, umiejętności i przeciwskazań do określonych zawodów.
Projekt zakłada realizację dwóch ścieżek równolegle.
ŚCIEŻKA A
- Warsztaty grupowe dla osób ze ścieżki A
Każdy Uczestnik (30 UP) weźmie udział w 4 indywidualnie dobranych w ramach IPD spośród 6 dostępnych tematów warsztatów ( każdy temat po 8 h) rozwijających:
- 1.Aktywne poszukiwanie pracy – mający na celu wypracowanie umiejętności nawiązywania kontaktów z pracodawcami, pozyskiwania ofert pracy, tworzenia dokumentacji aplikacyjnych.
- 2.Autoprezentacja – warsztat mający na celu wypracowanie zdolności do skutecznej autoprezentacji i kreowania dobrego wrażenia.
- 3.Nawyk, dyscyplina, autotolerancja – to model wypracowujący determinację
w dążeniu do celu, tolerancję frustracji, systematyczność. - 4.Radzenie sobie ze stresem- przedmiotem warsztatów jest analiza napięcia emocjonalnego i redukcja skutków kryzysów w sferze osobistej i zawodowej Uczestnika Projektu.
- 5.Zarządzanie sobą w czasie – wypracowanie umiejętności i zdolności do prawidłowej alokacji czasu w obszarze zadań.
- 6.Asertywność – model wypracowujący umiejętność budowania i wyrażania własnego zdania oraz obrony własnych praw w sytuacjach zawodowych.
- Szkolenia zawodowe w wymiarze 100 h
Szkolenia prowadzące do podniesienia uzupełnienia lub zmiany kwalifikacji zawodowych. Każdy z Uczestników weźmie udział w szkoleniu wybranym wspólnie z doradcą, zgodnie
z wypracowanym IPD, adekwatnie do zdiagnozowanych potrzeb i potencjału Uczestnika oraz z uwzględnieniem zapotrzebowania na regionalnych i lokalnych rynkach pracy na określone zawody i kwalifikacje. Każdy z Uczestników biorący udział w szkoleniach otrzyma stypendium szkoleniowe.
- Indywidualne pośrednictwo pracy – 5h na każdego Uczestnika
– Pośrednik przygotuje Uczestnika Projektu do poruszania się po rynku pracy i udziału w procesach rekrutacyjnych.
– Pomoże w opracowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzi symulacje rozmów kwalifikacyjnych.
– Zaprezentuje Uczestnikowi Projektu min.3 oferty pracy adekwatne do ich kwalifikacji i doświadczenia.
ŚCIEŻKA B
W przypadku realizacji ścieżki B Uczestnicy muszą być osobami, które utraciły pracę z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu, zamieszkujących wg Kodeksu Cywilnego w województwie pomorskim
- Warsztaty grupowe dla osób ze ścieżki B
20 Uczestników Projektu weźmie udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym, umożliwiającym uzyskanie kompetencji niezbędnych do podjęcia działalności gospodarczej.
WARSZTAT ODKRYJ W SOBIE PRZEDSIĘBIORCĘ (5h/UP) – zapozna Uczestników z tematem czym jest przedsiębiorczość, jakie cechy powinien posiadać przedsiębiorca, jak wzmacniać automotywację i jak rozpoznawać szanse i zagrożenia w biznesie.
- Szkolenia podstawowe (40 h /UP)
– Pierwsze kroki w biznesie – formalno-prawne aspekty prowadzenia małej firmy, procedury rejestracji, formy zatrudnienia, ubezpieczenia społeczne.
– Biznes w liczbach – rozliczenia finansowo-księgowe, podatki, fakturowanie.
– Współczesny marketing – narzędzia promocji, content marketing, budowa marki.
– Od mądrej strategii do przewagi konkurencyjnej – modele biznesowe, analiza konkurencji, strategie sprzedaży.
- Szkolenia fakultatywne ( 10h/UP)-UDZIAŁ W 1 Z 2 ZAPROPONOWANYCH
– Dobry Menedżer – zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zmianą, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje.
– Kompetencje cyfrowe w MMŚP – kompetencje ICT w zwiększaniu zasięgu działania, narzędzia online służące zarządzaniu, przetwarzanie danych.
- Indywidualne konsultacje z doradcami prawnymi – 3h/Uczestnika
Celem konsultacji będzie wsparcie Uczestnika Projektu w zrozumieniu specyficznych dla danego pomysłu biznesowego kwestii prawnych oraz dostarczenie praktycznej wiedzy z zakresu prawa gospodarczego adekwatnie do planowanej działalności.
- Indywidualne sesje z doradcami biznesowymi – 5h/Uczestnika
Celem sesji będzie ostateczne skonsultowanie pomysłu na biznes oraz pomoc w przygotowaniu biznesplanu wraz z wnioskiem o udzielenie wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej.
- Specjalistyczne wsparcie pomostowe szkoleniowo-doradcze w formie mentoringu (12h/UP) – dla każdego Uczestnika, którzy rozpoczęli prowadzenie działalności gospodarczej w formie indywidualnej pomocy doświadczonego mentora biznesu.
- Wypłata dla 15 osób bezzwrotnej dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej
w kwocie 25.000,00 PLN. - Wypłata dla 15 osób finansowego pomostowego wsparcia finansowego przez okres
6 miesięcy prowadzenia działalności w kwocie 1600,00 PLN. - Wypłata dla 9 osób przedłużonego finansowego wsparcia pomostowego na kolejne
6 miesięcy prowadzenia działalności w kwocie 1400,00 PLN.
Kto może wziąć udział w projekcie ?
Do udziału w projekcie zapraszamy osoby zagrożone zwolnieniem z pracy oraz osoby, które utraciły pracę z przyczyn niedotyczących pracownika w okresie nie dłuższym niż 6 m-cy przed przystąpieniem do projektu, zamieszkujące w województwie pomorskim.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. 574 201 556
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE !!!
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
- 1.1. KOFR szkolenia staże pośrednictwo
- 2 Regulamin rekrutacji i wsparcie finansowe CDK 1
- 2.1. Regulamin Komisji Oceny Wniosków
- 2.2. KOFR up CDK
- 2.3. KOF dotacja cdk
- 2.4 KOM Biznesplanu-CDK
- 3. FORMULARZ APLIKACYJNY dla kandydatów do proj.-CDK
- 4. Umowa o świadczenie usług-CDK
- 5. Wniosek o przyznanie dotacji-CDK
- 6. Umowa na otrzymanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej-CDK
- 7. Wniosek o PWP-CDK
- 8. Umowa o przyznaniu podstawowego wsparcia pomostowego-CDK
- zał. 1 ośw UP o pozost bez zatrudnienia-CDK
- zał. 2 ośw. od pracodawcy os._przewidziane_do_zwol.-CDK
- zał._3_ośw._od_pracodawcy_os._zwolnione-cdk
- zal._4_FORMULARZ_REKRUT._DZG-CDK
- zał._5_ośw_UP_w_odniesieniu_do_CST-CDK
- Zał._6_ośw__Zbiory_RPO_WP_2014_2020-CDK
- Zał._7_oświadczenie_o_nieprow_DZ.G-CDK
- Zał._8_oświadczenie_o_niekorzystaniu_równolegle_z_innych_środków_publicznych-CDK
- Zał._9__oświadczenie_o_niekaralności-CDK
- Zał._10_oświadczenie_o_braku_związku_z_beneficjentem-CDK
- Zał._11__oświadczenie_o_niekaralności_karą_zakazu_dostępu_do_środków-CDK
- Zał._12_oświadczenia_o_nieotrzymaniu_pomocy_de_minimis-CDK
- Zał._13_oświadczenie_o_wysokości_otrzymanej_pomocy_de_minimis-CDK
- Zał._14_Harmonogram_rzeczowo-finansowy_inwestycji-CDK
- Zał._15_BIZNESPLAN-CDK
- Zał._16_oswiadczenie_malzonka-CDK
- Zał._17.1_deklaracja_wystawcy_weksla-os.prawne-cdk
- Zał._17.2_dekaracja_wystawcy_weksla-działalność_gosp.-cdk
- Zał._17.3_deklaracja_wystawcy_weksla-sp.cywilna-CDK
- Zał._18_weksl_in_blanco-CDK
- Ulotka